טל': 0722-575-374

תחומי התמחות

נא מלאו פרטיכם
וניצור קשר בהקדם:

תשלום מזונות ילדים

מתי יש צורך לשלם תשלומי דמי מזונות? איך קובעים את גובה דמי המזונות? מה היא המשמעות של ניהול נכון של הליך הגירושין? 

בתי הדין הרבניים וכמו כן בתי המשפט לענייני משפחה עמוסים ולעיתים אף קורסים מעומס תיקי הגירושין. העולם המודרני מביא עימו הרבה מאוד שינויים. אחד השינויים המשפיעים ביותר על החברה הוא השינויים בכל הקשור לתא המשפחתי. ניתן כיום לזהות תאים משפחתיים מסוגים שונים וכמו כן רבים המעדיפים לחיות בזוגיות ללא חתונה.
גירושין הוא למעשה פירוק השותפות. לפיכך חשוב מאוד להבין כי ישנן השלכות רבות על העתיד הן של בני הזוג עצמם ובעיקר על ילדי בני הזוג המתגרש. תשלום מזונות ילדים הוא אחד הסעיפים החשובים ביותר בכל תהליך הגירושין, לא פעם נאלצים בתי המשפט להכריע בנושא שלא לשביעות רצונם של בני הזוג וזאת בעיקר על מנת להבטיח את העתיד הטוב ביותר לילדים.
תשלום מזונות ילדים מבוסס בעיקר על הצורך להעניק לילד את תנאי המחיה הטובים ביותר, זאת כאמור בשכלול יכולת ההשתכרות של ההורים, צרכי הילד וכולי. מעבר לאותו תשלום דמי מזונות חשוב לקבל את ההחלטה הטובה ביותר לגבי משמורת הילדים.
עורך הדין מקצועי מייעץ מכוון את לקוחותיו בתהליך הגירושין עד לקבלת ההסכם הטוב ביותר עבורם ועבור ילדיהם הכולל כאמור את גובה תשלום מזונות ילדים, חלוקת הרכוש וכולי.
תביעת מזונות ילדים? 
תביעות מזונות וכמו כן שאר המרכיבים של הליך הגירושין מצריכים היכרות מעמיקה עם הנפשות הפועלות ומרכיבי התיק. לעורך הדין מקצועי ומיומן יש ניסיון רבבפעילות בתחום.
דילוג לתוכן