טל': 0722-575-374

תחומי התמחות

נא מלאו פרטיכם
וניצור קשר בהקדם:

הסכם ממון בין בני זוג

מה היא מידת ההשפעה של הסכם הממון על המשך החיים המשותפים? אצל מי כדאי לערוך הסכם ממון? איך בוחרים את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם?
בעבר הלא כל כך רחוק גיל המתחתנים הצעיר לא אפשר (לרוב) למי מבני הזוג להגיע עם ממון או רכוש לחתונה. בשנים האחרונות אנו עדים להרבה מאוד מתחתנים בוגרים יותר ומנוסים יותר, בין אם אלו נישואיהם הראשוניים או השניים, המגיעים לחתונתם עם רכוש וממון שצברו לאורך השנים. הסכם ממון בין בני זוג עשוי לא פעם לפתור הרבה מאוד מחלוקות עתידיות ועל כן יש כאמור לקבל את הייעוץ המקצועי ביותר על מנת לערוך את ההסכם הראוי ביותר.
חשוב מאוד להבין כי הפן הפסיכולוגי הוא חשוב מאוד במקרים של עריכת הסכם ממון בין בני זוג. לא פעם בקשה להסכם כזה מצד מי מבני הזוג עשוי להתפרש כחוסר אמון בבן או בבת זוגו. אולם לאורך השנים ניתן להבחין כי זוגות אשר השכילו לערוך הסכם ממון מבעוד מועד זכו לחיים משותפים בריאים יותר ללא החשש כי ביום מן הימים הרכוש יצטרך להיות מחולק בצורה כזו או אחרת.
על כן ההמלצה היא כאמור לנסות ולהתגבר על המכשול המנטאלי ולבצע הסכם ממון בין בני זוג ראוי וכזה אשר מכבד את כל אחד מהצדדים. כמו כן עורך דין מקצועי ומנוסה ידע לעזור ולמצוא את הנוסחה הנכונה ביותר לטובת הצלחת ההליך.
הסכם ממון בין ידועים בציבור? 
אין ספק כי על מנת להגיע אל התוצאות הטובות ביותר יש לקבל את השירותים מהמומחים ביותר. אתם זקוקים לעורך דין מיומן ובעל מוניטין רב בקרב בתי הדין השונים לענייני משפחה. רקורד מרשים של עשייה בתחום. טיפול אישי ומקצועי לשביעות רצון הלקוח לאורך כל הדרך.
דילוג לתוכן