טל': 0722-575-374

תחומי התמחות

נא מלאו פרטיכם
וניצור קשר בהקדם:

עו"ד הסכם ממון

בשנים האחרונות מסתבר שחל שינוי משמעותי ביחס של הציבור הרחב כלפי הסכמי ממון. אם בעבר, הסכם ממון בין בני זוג נחשב לכלי משפטי – כלכלי שמעט מאוד אנשים וזוגות השתמשו בו, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. מספר החיפושים באינטרנט תוך שימוש בביטוי "עו"ד הסכם ממון" מראה שקיימת התעניינות ערה בנושא, וזהו דבר חשוב.

לא רק בנישואין
החיפוש המקוון במנועי החיפוש המרכזיים אחר עו"ד הסכם ממון חשוב לא רק לזוגות שהינם נשואים טריים או לכאלה שעומדים לבוא בקרוב בברית הנישואין. בכל הארץ, ובפרט באזור תל אביב, חיים זוגות רבים במסגרת משק בית משותף, ולעיתים אף מביאים ילדים בלי לעמוד קודם לכן תחת החופה. למרות שזוגות כאלה לא יזדקקו לשירותיו של עו"ד גירושין תל אביב במובן המקובל, גם הם זקוקים לסיוע משפטי בנושא של הסכמי ממון.

מועיל ולא מזיק
לפי דעתם המלומדה של עורכי דין לדיני משפחה, הקפדה על הסכם ממון מועילה ליציבות הנישואין ולא מערערת את היציבות, כפי שנהוג לעיתים לחשוב. חשוב לזכור, אחרי הכל, שחיפוש מקוון אחר עו"ד הסכם ממון נועד להגן על האינטרסים המשולבים של כל אחד מבני הזוג. מטרת הסכם הממון איננה להוציא צד אחד עם ידו על העליונה. נהפוך הוא. המטרה היא לדאוג לאינטרסים באופן הגון, וזאת כאשר ניתן להגיע להבנות בצורה משותפת, מושכלת ולא מתוך לחץ, מצוקה וכעס שמלווים פרידה וגירושין.

מומחים בתחום מציינים שהעלייה בחיפוש אחר עו"ד הסכם ממון נובעת לא מעט מהעלייה בגיל של הזוגות הנישאים. לעליה זו יש משמעות בכך שבני הזוג יוצרים שותפות כלכלית, כאשר כל אחד תורם לה בשלב הראשון משאבים שונים. ההסכם נועד למנוע ניצול לרעה של צד אחד על ידי הצד השני, במידה והקשר יעלה על שרטון.

דילוג לתוכן