טל': 0722-575-374

תחומי התמחות

נא מלאו פרטיכם
וניצור קשר בהקדם:

ביטול הסכם ממון

בשנים האחרונות הבינו יותר ויותר אנשים, בין אם נשואים ובין אם לא נשואים, את החשיבות של הסכם יחסי ממון. במרבית המקרים, הסכם מסוג זה נחתם מתוך שיקול דעת ורצון להמשיך לחיות חיים משותפים. על פי רוב, ההסכם נערך ונחתם תוך איזון בין האינטרסים של צד אחד לבין האינטרסים של צד שני. עם זאת, ישנם מקרים שבהם למרות הכל צד אחד עשוי להרגיש בבוא היום כמקופח ולדרוש ביטול הסכם ממון.

חשוב לדעת שתהליך של ביטול כאמור איננו דבר קל ופשוט. אין זה דבר שניתן לדרוש ולקבל כלאחר יד. עריכה של הסכם ממון נעשית לרוב תוך קבלת סיוע משפטי – עו"ד הסכם ממון ,  ובכל הוא טעון בדיקה ואישור של בית הדין. רק לאחר שבית הדין מאשר כי מדובר על הסכם כשר ותקף הוא אכן תקף. עם זאת, ישנם מקרים שבהם ביטול הסכם ממון בהחלט אפשרי.

עו"ד הסכם ממון – עילות לביטול ההסכם
כאשר פונים לייעוץ אצל עורך דין גירושין ברמת גן, בתל אביב או בכל מקום אחר, חשוב לעדכן אותו בהקדם על קיומו או על אי קיומו של הסכם ממון תקף. במקרים מסוימים, ניתן להעריך די מהר האם מדובר במסמך שבאמת שומר על האינטרס של הלקוח או שמא יש לשאוף דווקא לתהליך של ביטול הסכם ממון. במידה ומגיעים למסקנה שעדיף להיאבק כדי להביא לביטול ההסכם יש צורך למצוא לצורך כך עילה משפטית ממשית.

שיחה עם עורך דין גירושין תל אביב, אחד הידועים בארץ, העלתה שאין מנוס ממציאת עילה ברורה למדי כדי להוביל למצב של ביטול הסכם ממון. בין העילות הסבירות ביותר ניתן למצוא:

  • הסתרת מידע מהותי מבית המשפט בבואו להכשיר את כריתת ההסכם המקורי.
  • הסתרת מידע מהותי בין הצדדים להסכם, לפני החתימה.
  • הפעלת לחץ על אחד הצדדים בכדי שהלה יחתום על ההסכם.
  • התניה לא כשרה או חוסר תום לב.
דילוג לתוכן