טל': 0722-575-374

תחומי התמחות

נא מלאו פרטיכם
וניצור קשר בהקדם:

עורך דין גירושין בתל אביב

המספרים והנתונים מוכיחים היטב שבמיוחד באזור תל אביב והמרכז מתגרשים יותר. גם אם הסיבות לכך לא ברורות במלואן, אין ספק שגם האינטרנט מאשש מצב זה. מילות חיפוש כגון "עורך דין גירושין בתל אביב" או "עורך דין משפחה ברמת גן" נפוצות במנועי החיפוש הרבה יותר מאשר בהקשר של מקומות אחרים בארץ.

כמעט מיותר להדגיש שמדובר על מצב כללי בלבד. אין ספק שחיפוש אחר עו"ד גירושין בתל אביב אינו תופעה תלושה, שאין לה מאפיינים חברתיים רחבים יותר, אך עם העובדות הממשיות לא ניתן להתווכח. לכל היותר ניתן להבין לחתור להבנה מדוע זה קורה ואיך ניתן למזער נזקים.

אין גיל לגירושין – עו"ד גירושין בתל אביב
כפי שיודע כל עורך דין גירושין בתל אביב, אין דין המתגרשים בימינו כדין המתגרשים של הדור הקודם. בעבר, זוגות רבים יותר, גם כאלה שהיו מצויים בקשיים מהותיים, לא נטו להתגרש בגיל צעיר. שיקולים כלכליים ובעיקר שיקולים חברתיים הביאו לכך שרק בגיל מתקדם יותר הגיעה ההחלטה להיפרד לכדי מיצוי.

כיום, כאשר עורך דין גירושין בתל אביב נדרש יותר ויותר לעניינם של זוגות צעירים יותר, מקבלת השאלה של תשלום מזונות ילדים משנה תוקף. למעשה, לא פעם זהו אחד הנושאים שעליהם נסוב מאבק משפטי רציני וללא פשרות.

בהיבט זה כדאי לזכור שמוטב עבור כל הצדדים, ובמיוחד עבור הילדים, לא להגיע להתנגחות בעניין זה, דבר שיכול בקלות להסלים ולצאת משליטה. גם כאשר נדרשים לסיועו של עורך דין גירושין בתל אביב, עדיף "לצמצם נזקים" ולפרק את חבילה בצורה מכובדת ככל שרק ניתן. בחירה שכזאת תסייע הן להורים והן לילדים אך היא חשובה גם באופן כללי, כקו מנחה לחיים טובים ולאפשרות של יצירת התחלה חדשה, גם לאחר פרידה קשה.

דילוג לתוכן