טל': 0722-575-374

תחומי התמחות

נא מלאו פרטיכם
וניצור קשר בהקדם:

תביעת מזונות ילדים

פרידה וגירושין הם תהליכים כואבים, ללא ספק. במיוחד הדבר קשה כאשר מעורבים גם ילדים, לעיתים בגילאים צעירים. הנתונים מורים על כך שחלק משמעותי מאבני המחלוקת שבין אלה שנזקקים לשירותיו של עורך דין לדיני משפחה קשור קשר הדוק לנושא של תביעת מזונות ילדים. אמנם, אין חולק על כך שזכותו וחובתו של כל הורה (אם או אב) היא לדאוג לרווחתם של הילדים, אבל לא פעם יוצא שזוג שעובר פרידה קשה הופך את הדברים למסובכים יותר, גם בהיבט זה.

מחיר הפרידה
כאשר פונים לקבלת סיוע משפטי מאת עורך דין משפחה בתל אביב או בכל עיר אחרת, חשוב להפריד בין המחיר הרגשי הקשה שגובה הפרידה לבין המחיר הממשי שמצריך גידול ילדים בעולם המודרני. תביעת מזונות ילדים, כאשר היא נעשית מתוך מוכוונות אמיתית ותוך התייחסות לצרכים הנוכחיים תסייע לכל המעורבים לזכור מה באמת חשוב.

בהקשר זה נזכיר היבט שלא תמיד זוכרים. כפי שיודעים עורכי דין בענייני משפחה, חשוב להסדיר ולכרוך במסגרת של תביעת מזונות ילדים לא רק את תשלום המזונות. חשוב לא פחות להתייחס גם לעניין המדור, חילוקי דעות אפשריים בענייני חינוך, הסדרי ראיה ודברים נוספים.

לצפות את העתיד
בנוסף לנאמר עד כה, חשוב מאוד לקחת בחשבון גם מנגנוני שינוי אפשריים בתשלומים עתידיים. במידה ולא מקפידים על תביעת מזונות ילדים תוך אפשרות לשינויים בעתיד, זהו פתח לצרות. לכן, חשוב להתייחס גם להוצאות נוכחיות וגם להוצאות בעתיד בגין לימודים, בעיות רפואיות אפשריות וצרכים נוספים שלא תמיד קיימים בהווה.

לסיום, יש לזכור לתת מקום להסדרי ראיה הוגנים, ללא משוא פנים. צד זה, שהוא הצד השני של המטבע, הכרחי בדרך כלל עבור הילדים לא פחות מאשר חשובים להם המזון שהם אוכלים, המיטה שעליה הם ישנים והטלפון הסלולרי שבו הם משתמשים.

דילוג לתוכן