טל': 0722-575-374

תחומי התמחות

נא מלאו פרטיכם
וניצור קשר בהקדם:

עורך דין צוואה

במהלך חייו צובר האדם רכוש ונכסים, לעיתים בסכומים בלתי מבוטלים. נוסף על כסף מזומן שמצוי בבנק מותיר אחריו אדם שהלך לעולמו לא פעם גם דירה, רכב, תכשיטים, ניירות ערך. לעיתים מותיר אחריו האדם הנפטר גם נכסים מניבים, עסקים פעילים, מוניטין עסקי ועוד.

מכיוון שאין אדם יודע את מידת ימיו, אין ספק שפניה לאיש מקצוע, דהיינו עו"ד צוואות וירושות הינה דבר מתבקש, ולאו דווקא בגיל מבוגר. למעשה, השימוש בביטוי החיפוש באינטרנט "עורך דין צוואה" מראה שאכן רבים וטובים כבר מקפידים על כך. מי שלא עושה כן עשוי להקשות על היורשים או להביא לחלוקת הירושה ביניהם באופן שעומד בניגוד לרצונו.

רצונו של אדם – כבודו
החיפוש אחר "עורך דין צוואה" באינטרנט, או דרך פרסומים אחרים, מסייע בסופו של דבר לעריכת צוואה על פי הכללים וההוראות הנכונות ביותר. בזכות עורך דין צוואות וירושות מונעים מצב שבו אמנם נערך מסמך אלא שהוא נערך בצורה שגויה ולעיתים אפילו מוטעית מיסודה. מצב כזה עשוי להוביל לכך שלמרות שהנפטר מעוניין בחלוקת רכושו בצורה מסוימת הדבר לא יוכל להתבצע הלכה למעשה.

עושים תיקונים
שירותיו הטובים של עורך דין ירושות נדרש לא רק במקרים שבהם רוצים לערוך צוואה על פי כל הכללים. לעיתים, החיפוש אחר עורך דין צוואה נועד לתקן סעיפים מסוימים או אפילו לערוך מחדש צוואה קיימת ולבטל את הקודמת כליל.

יש לציין שלא פעם ולא פעמיים נדרש לא המוריש כי אם היורשים לשירותיו של עורך דין מתאים. החיפוש האמור אחר עורך דין צוואה נדרש כאשר למשל עולה חשש שהנפטר לא ערך את הצוואה בדעה צלולה או שהופעל עליו לחץ. משפטן מנוסה יוכל למצוא פתרון למקרים כאלה וגם למקרים סבוכים אחרים.

דילוג לתוכן